
Izdelava spletnih strani WordPress za ljubiteljske in profesionalne spletne strani
Ko se odločimo za lastno spletno stran, pa naj bo ta namenjena v profesionalne namene ali hobiju, je treba najprej razmisliti o tem, kateri sistem urejanja spletnih strani bomo uporabljali. Za najbolj praktičen in najbolj enostaven urejevalnik oziroma CMS velja WordPress, ki pa ima tudi nekaj drugih prednosti.
Zakaj WordPress?
Izdelava spletnih strani v WordPressu je izjemno hitra, saj so že na voljo predloge strani, ki nam olajšajo oblikovanje, kadar naročnik nima posebnih zahtev – seveda pa se lahko grafično oblikuje tudi po naročilu, torej po posebnih željah naročnika, s čemer se videz še dodatno izboljša ter dobi stran, ki je lahko tudi povsem unikatna. Kadar se izdelava spletnih strani naredi z žepripravljenimi predlogami, pa v njih premeščamo najrazličnejše grafične elemente in tudi dodajamo in odvzemamo funkcijske elemente – tako imenovane module. Na ta način poskrbimo, daje na spletni strani vse tisto, kar naročnik potrebuje, prav tako pa tudi vse odlično funkcionira, ne da bi bilo potrebnega obilo programerskega dela: za osnove je že poskrbljeno, potrebne so le prilagoditve.
Izdelava spletnih strani z mislijo na administratorja
Spletno stran ni težko objaviti, saj za izvedbo vsega potrebnega poskrbi podjetje, ki se z izdelavo profesionalno ukvarja. Nekaj povsem drugega pa je nadaljnje urejanje strani. Običajno za urejanje in dodajanje vsebin skrbijo lastniki oziroma založniki spletnih strani sami. Pogosto gre za samostojne podjetnike in mala podjetja, ki v ta namen ne morejo zaposliti mojstra za splet – in WordPress omogoča, da se dela loti kdor koli, ki ima s tem veselje. Izdelava spletnih strani v WordPressu je namreč izdelava za administratorja: omogoča mu enostavno upravljanje z vsebinami, ne da bi bilo za to potrebno predhodno znanje.
Spremljanje uspeha strani in druge povezave
Če vas zanima, ali je spletna stran uspešna, je seveda potrebna povezava strani z orodjem za analizo. Ko je izdelava spletnih strani zaključena in je stran dosegljiva uporabnikom, naj se torej njene podatke vnese v brezplačni Googlov sistem za analiziranje, s pomočjo katerega boste lahko merili svoj uspeh oziroma obisk. Prav tako pa je treba v času izdelovanja strani poskrbeti tudi za združevanje z drugimi spletnimi stranmi in portali, ki zagotavljajo večjo prepoznavnost in obisk. Izdelava spletnih strani naj torej vključuje povezavo z družbenimi omrežji, na primer Facebook, Twitter, Pinterest. Tudi te boste lahko učinkovito uporabili za promocijo svojega podjetja ali svoje ljubiteljske dejavnosti, torej vam ne bo potrebno toliko vlagati v oglaševanje. In nenazadnje: ko poteka izdelava spletnih strani, poudarite, da želite hkrati tudi že »on site« optimizacijo.