Optimizacija spletnih strani nam pomaga zvišati obiskanost na spletu, to pa prinaša več nakupov in več potrženih oglasnih mest, torej več dobička. Včasih so se zanjo odločala zgolj velika podjetja, ki so bila že sicer v prednosti, danes pa je optimizacija spletnih strani priljubljena tudi za manjša podjetja in poslovneže, katerih blagovne znamke in podjetja še ne veljajo nujno za najbolj prepoznavna, saj si na tak način zagotovijo boljšo opaznost na spletu. Vedno je najbolje, da se optimiziranje prepusti strokovnjakom, ki ves čas spremljajo trende in spremembe na področju spletnih iskalnikov, prav tako pa dobro skrbijo za objave na vedno novih straneh, s katerimi pridobivajo povratne povezave. A če smo z denarjem omejeni, lahko marsikaj naredimo sami.
Optimizacija na strani
Največjo prepoznavnost in največ referenc si lahko pridobimo s tem, da poskrbimo za visoko kakovost svoje strani. Besedila morajo biti dobro napisana in zanimiva, da jih za takšna prepoznajo dejanski uporabniki, ne pa zgolj algoritmi iskalnikov. Potruditi se je treba, da so objave aktualne, praktične, informativne, da imajo svojo težo, da so primerne po dolžini.
Poleg tega poskrbimo tudi za druge načine optimizacije na sami strani:
- glavna ključna beseda naj bo v imenu spletne strani (če je to mogoče);
- ključne besede naj se pojavljajo v meniju, torej naj bodo z njimi poimenovane kategorije;
- ključne besede naj se pojavljajo v naslovih, podnaslovih in besedilu člankov;
- ključne besede naj predstavljajo imena in opise fotografij;
- preko ključnih besed naj nas notranja povezava vodi na sorodne članke;
- pri vsakem besedilu dodamo tudi metaopis s ključno besedo …
Možnosti za optimiziranje je kar nekaj, vsekakor pa je potrebno paziti, da z uporabo izbranih besed, ki naj bi jih uporabniki iskali na spletu, ne pretiravamo. Splošno pravilo je, da lahko članek vsebuje okoli 2 do 4 odstotke ključnih besed, sicer se te že smatrajo za nepotrebno smetenje – in besedilo prinaša slabši izid.
Optimizacija izven strani
Optimizacija spletnih strani s pomočjo povezav na drugih straneh se največkrat prepušča profesionalcem, ki imajo že sklenjene dogovore o tem, kje jih bodo objavili oziroma imajo lastno zalogo visokega števila spletnih strani, kjer lahko objavijo seo članke s povezavo. Lahko pa si to poskusimo urediti tudi sami. Na spletu poiščemo ponudnike objav na različnih straneh in plačamo objavo, članke pa pripravimo sami. Marsikdaj pa se s »prijateljskimi« spletnimi stranmi lahko dogovorimo tudi za izmenjavo objav s povezavami – sami objavimo primeren članek njim, oni pa nam (pri čemer seveda ne pridejo v poštev tipični seo članki, ki večinoma niso kakovostni, temveč je potrebno spisati kakovostno besedilo).
Iščete navodila za WordPress
Potrebujete brezplačno spletno stran?